Who's Gonna

from by krAzy spAce

/
  • Compact Disc (CD) + Digital Album

    ∆∆ (Audio CD)

    Limited digipack physical edition. 4 panel digipack and poly wrap.

    Artwork by Lorenzo Mastroianni.
    Photography by Ludivine Pepin.

    Includes unlimited streaming of ∆∆ via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 2 days
    edition of 300 

      €7 EUR or more 

     

  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      €1 EUR  or more

     

lyrics

Intro :

One, Two, Three, Four.

Verse 1

Carmine red polish on the top of your nails,
Salmon pink lips,
Best recipe for the males,
Number one chick on my list.
You name starts with S like the curve of your back that I wanna caress.
You look so wonderful in that black dress,
from these binoculars your room's a mess.
The perfect imperfection, you're the intersection
between a model and a geek, hell and heaven.
Wow, I like the way you talk,
I like the way you walk especially in the dark.
You never see me ain't you?
My delectable adventure.
And I can't wait to meet ya.
Like a child and a preacher.

Chorus

Who's gonna...
Who's gonna rape you first? (x2)

Verse 2

They say it's wrong to stalk you when you're walking in the dark,
But what else could you do when you're just fucking unable to talk
to somebody you love the most?
Exactly you play the ghost!
You're my Molly, I'm you Sam, please don't try to cut the rope.
Everybody knows I'm a motherfuckin' monster,
A damn creature created by nature.
Who the fuck they think they callin' immature?
Just because I like dolls and torture...
Your skin's softer than Satan's satin,
A sudden death would sadden myself, but it can happen.
See baby : life is silver, death is golden.
But lying next to you while you're sleeping for me it's platinum!
I like the smell of your hair,
You're my barely ripe pear.
Your body is a temple,
I don't wanna wake you up baby i'll be gentle!

Chorus

Who's gonna...
Who's gonna rape you first? (x4)

Psychologist : Julien! Julien Wake up! Julien! Wake up now! On my count to four. (One, two, three, four)

Verse 3

One, Two, I just want you
Three, Four, I don't want no whore
Five, Six, let me bite your lips
And enjoy the warmth when our bodies mix.
One, Two, I just love you
Three, Four, I want some more
Five, Six, Seven, Eight, Nine, Ten,
God damn, I wish it would never end.

Chorus

Who's gonna...
Who's gonna rape you first? (x4)

Outro

Pyschologist : Holy Crap! Can you hear me Julien?
Julien : Yeah...
Pyschologist : How do you manage your thoughts? Do you have any loophole or...
Julien : Yeah...

credits

from ∆∆, released November 25, 2013
Produced, written and composed by Julien Espeisse (krAzy spAce)
Recorded by Jean Séverac & Adrien Tirel
Arrangement : Jean Séverac
Bass : Charles De Cillia
Drums : Sebastien Castelain
Keyboards : Romain Thorel
Vocal : Dieter Schmidtke

tags

license

all rights reserved

about

krAzy spAce Nimes, France

contact / help

Contact krAzy spAce

Streaming and
Download help

Redeem code